Mustache World
i'm sorry
Saturday, February 18 | 00:33 | 0 Love Mustache

Awak , saya nak minta maaf nih. Awak maafkan saya ek ? Saya tahu saya banyak wat salah dgn awk, saya selalu wat awk sakit hati . Saya tau saya neh kejam dan jahat tapi saya tak bermaksud nak wat mcm tuh. Mungkin dulu saya bodoh lagi, masih tak matang . Masih tak mengenali erti sayang, saya sedar diri saya. Sekarang baru saya sedar yg saya buat itu adalah salah. Saya tahu saya tak sempurna, banyak wat kesilapan. Tapi awk x patot layan saya macam neh. Seksa tau tak, awk ignore saya macam saya neh halimunan. Sakit dan tergurisnya hati saya hanya Allah saja yg tahu. Saya tahu awk, awk dan awk benci saya. Saya neh sape la kalu nak bandingkan dgn boyfriend awk, bagai langit dgn bumi. Tapi saya ikhlas sayangkan awk, mula-2 sbg kawan, lama-2 sbg teman dan sekarang saya rindu suara awk. Rindu nak call awk, rindu nak skype dgn awk dan rindu nak dgr awk ucapkan sayangkan saya. At least tolong maafkan saya okay. Saya harap awk dgn saya akan jadi mcm dulu-2. Saya minta maaf byk-2, dari hujung rambut hingga hujung kaki.

Older Post
Fellas !


Hello Mustache Loverrr ! Thanks for visiting, don't forget to follow okay . Leave your footprint in the chatbox .
+Follow | Dashboard

Navigations


About Chatbox Entries